Hoe kom ik aan mijn gebruikersaccount?
Je ENGIE gebruikers account ontvang je van je manager of heb je via brief thuis ontvangen. Weet je niet meer wat je gebruikers account is bel dan met de ICT Servicedesk 088-4849898.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer?
Binnen ENGIE werken wij met een Password Reset tool, hiervoor dien je eenmalig een mobielnummer te registeren. Als je dat nog niet gedaan hebt dan is de procedure dat je de ICT Servicedesk kunt bellen. Zij zullen je wachtwoord resetten en naar je manager sturen. Bij je manager kun je dan je wachtwoord opvragen.

Handleidingen Password Reset tool

Password Resettool
Met deze tool kun je ook je account deblokkeren of je mobiele nummer wijzigen.

Handleidingen

OKTA
Om via externe apparaten toegang te krijgen tot het netwerk van ENGIE Services werken we met de Okta Multi Factor Authenticatie (MFA). Deze verificatie geeft extra veiligheid bij het raadplegen van vertrouwelijke data, zoals je salarisstrook. Je kunt deze MFA wijze vergelijken met de calculator (en bankpas) van je bank, het SMS bericht van de Belastingdienst, etc.

Wat moet ik doen voor OKTA?
Hiervoor dien je op een mobiel toestel Okta Verify te installeren.

Handleiding

Mijn OKTA Verify werkt niet meer?
OKTA Verify is gekoppeld aan je mobiele telefoon en telefoonnummer. Wijzig je van telefoon dan zal je opnieuw OKTA Verify moeten installeren.

Is je oude telefoon nog actief dan kun je dit zelf door de volgende actie te doen:

Ben je niet meer in bezit van je oude telefoon of is deze vermist, dan kun je de ICT Servicedesk bellen met het verzoek voor een OKTA / MFA reset uit te voeren.