Vakkundig onderhoud en beheer van uw installaties.

Het succes van uw onderneming staat of valt met de continuïteit van uw assets. Maximale betrouwbaarheid en beschikbaarheid dus. En dat tegen zo laag mogelijke kosten. Met prestatiecontracten en life cycle costing biedt ENGIE kosten- en continuïteitsgaranties voor de totale levensduur van uw machines en installaties. Met predictief onderhoud zijn onze specialisten door metingen en analyses in staat een gedegen onderhoudsplan op te stellen, waarmee storingen en/of falen van installaties wordt voorkomen. En met onze gebruiksvriendelijke apps kunt u zelf al veel zaken regelen, waarbij u verzekerd bent van de backup van onze deskundige medewerkers.

Predictive Maintenance

De beschikbaarheid van uw installaties zijn van essentieel belang voor de productiviteit van uw organisatie. Op het moment dat een installatie onverwacht stil staat, is de kans groot dat dit nadelige consequenties heeft voor uw bedrijfsprocessen. Predictive maintenance vergroot de beschikbaarheid van installaties en daarmee de productiviteit van uw bedrijf. Doordat we data met zelflerende algoritmes omzetten in informatie, voorspellen we wanneer een installatie dreigt stil te vallen. Zo kunnen we op het juiste moment onderhoud verrichten en de impact van een storing op bedrijfsprocessen verkleinen. Lees hier meer over Predictive Maintenance.

ENGIE Bewaking en Besturing op Afstand (BBA): 24/7 storingsdienst

Customer Care Center

Komt de beschikbaarheid of continuïteit toch in gevaar? Bijvoorbeeld door een storing? Dan bereikt u ons Customer Care Center  24 uur per dag, 7 dagen in de week. Via één centraal telefoonnummer komt u snel in contact met alle disciplines binnen ENGIE. We registreren uw melding centraal, zodat deze voor alle medewerkers van ENGIE inzichtelijk is. Zo kunnen de juiste specialisten er direct mee aan de slag. Overdag is dat vaak de planningsafdeling van uw ENGIE-bedrijf. Zij kennen uw situatie en bekijken welke medewerker beschikbaar is om u te helpen. ‘s Nachts roepen we een storingsdienstmedewerker op die bekend is met uw installatie. En werkt u naast ENGIE ook met andere leveranciers, dan stuurt ons Customer Care Center ook die leveranciers aan op basis van uw melding. Bovendien maken we een rapportage vanaf uw melding tot en met de oplossing. Zo heeft u volledig inzicht in de activiteiten aan uw installatie en in de kosten.

Remote Services

Aan gebouwen worden vandaag de dag hoge eisen gesteld. Bewoners of gebruikers ervan hechten steeds meer belang aan comfort (denk aan klimaatbeheersing), communicatie (door informatie-uitwisseling) en veiligheid (bijvoorbeeld brandbeveiliging). Storingen aan al die gebouwinstallaties voorkomt u in de eerste plaats met planmatig onderhoud. Maar wilt u 100% zeker zijn van de beschikbaarheid van uw installaties, dan zou u continu -24 uur per dag- waakzaam moeten zijn. ENGIE neemt u deze intensieve taak graag uit handen met Remote Services. Vanuit deze afdeling bewaken we de installaties in uw gebouw continu met gebouwbeheerssystemen, sturen we zo nodig bij en grijpen onze medewerkers direct in bij storingen die binnenkomen. Daarnaast adviseert ENGIE u over optimaal gebouwbeheer. Denk aan tips voor comfortverbetering, energiebesparing en een hogere bedrijfszekerheid. Zo bespaart u dus op 2 fronten: u hoeft niet te investeren in eigen dure technici en dankzij professioneel advies bespaart u op de kosten van onderhoud en verbruik.

De voordelen van onderhoud, beheer en service door ENGIE

Storing melden

Meld uw storing telefonisch op: +31 (0)88 369 29 00 (24 uur per dag, 7 dagen per week)
of via https://servicedesk.engie-services.nl (let op: hiervoor is een account vereist)

Contact

Neem voor meer informatie contact op met een van onze regiobedrijven of stel uw vraag via het contactformulier. 

 

Bekijk ook onze andere specialismen

 

Contact
Vind hier de ENGIE-
vestiging in uw buurt
Referenties